تبلیغات
!¤ اشــکـــ قلـــــمــــ ¤! - 15 راه برای خوش هیکل شدن
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وب سایت


سلام دوست من
ممنونیم که اومدی پیشمونــــ
خو ش آمـــدی .خو ب خوبـــین
خوشین سلامتین؟ آره خوب
خداروشکر.اینو بگم: اینجا مثل
خونه دایی،عمو ، خاله، ووو...
چای،میوه وشیرینی نمیدن اینجا
ما فقط میتونیم تشکر کنیم .
امیدوارمـ خوشتون بیــــادولذتـــــ
ببرینــــ آهان داشت یادم میرفت
کسایی که میان اینجارنگ قـلمم
چشما ی گلشــون رومـــیزنه
اگه از پنجره internet explorer
واردبشی دیگه رنگ قلمم چشم
گل شــما رو نخـــواهـــد زد به
جــون خودم راست میگم. D:

باتشکر

مدیر وبلاگ اشکـــ قلمــــ : کیوانـــــ



********************

آشنایی با نویسندگان:

تاریخ تولدومحل سکونت و رشته

تحصیلی نویسندگان:

و ایمیلاشون:

کیوان(بابلسر)
7 دی 1366
*معماری*

milworm66@yahoo.com


شهلا(اصفهان*الان یزد*)
27خرداد 1370
*مهندسی کامپیوتر*

www.none_esfhan@yahoo.com


افسانه(همدان*الان تهران*)
7 مرداد1367
*graphic*

www.af.san45@yahoo.com



+-+< توجه >+< توجه >+-+

کلیه دوستانی که مایلند مطالب
خود را در این وب سایت بیان کنند
لطفاً باآدرسهای زیرتماس بگیرند:
Email: info.hodhod@gmail.com
ID: milworm66@yahoo.com

مدیر وب سایت : کیواטּ
مدیران وب سایت
نظرسنجی
دوستان بهم بگید وبلاگم چه طوریه ؟








قدیم‌ ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ‌ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم‌ ها ترجیح می‌ دهند این جمله را از دیگران بشنوند که: " خوش به حال ‌ات، چه هیکل خوبی داری! " خوش ‌هیکل بودن این روزها مترادف شده است با باریک ‌اندام بودن و شکمی برآمده نداشتن.

این مطلب  شما را با 15 تمرین ورزشی آشنا می ‌کند که انجام روزانه ی آن ها می ‌تواند شما را به همین معنا خوش ‌هیکل‌ تر کند.

 

 

1- روی یک صندلی دسته‌ دار بنشینید. ساعد دست ‌های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران ‌های ‌تان را به هم بچسبانید و سعی کنید پاهای ‌تان را حداقل 6 سانتی‌ متر از سطح زمین بالاتر بیاورید.

10 ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید.

شما باید این حرکت را از 5 مرتبه در روز شروع کنید و کم‌ کم به 20 مرتبه در روز برسانید.

 

2- روی یک بالش به پشت دراز بکشید. دستان خود را در امتداد بدن‌ تان قرار دهید و پاهای ‌تان را به هم بچسبانید. حالا سعی کنید که بدون استفاده از دست، پاهای تان را 15 تا 20 سانتی ‌متر بالا بیاورید و حداقل 5 ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت هم می ‌تواند از 5 مرتبه در روز شروع ‌شود و به 20 تا 25 مرتبه هم برسد.

 

3- وقتی پیاده‌ روی می ‌کنید، هنگام راه رفتن بدن خودتان را به سمت چپ و راست متمایل کنید. با این کار، هم شکم‌ تان آب می ‌شود و هم پهلوهای‌ تان.

 

 

4- از حلقه‌ های ورزشی برای کوچک شدن شکم ‌تان استفاده کنید. شما می ‌توانید در ابتدای کار، تنها روزی 2 دقیقه یا 50 بار حلقه بزنید و به مرور زمان حلقه زدن را تا 30 دقیقه هم ادامه دهید.

5- دراز و نشست یکی از موثرترین و ساده ‌ترین ورزش‌ هایی است که می ‌تواند شکم را کوچک کند.

پس به پشت روی زمین دراز بکشید. دست‌ های‌ تان را پشت گردن خود گره بزنید و هر چند بار که می‌ توانید حرکت دراز و نشست را تکرار کنید و در روزهای بعد، دفعات تکرار حرکت را افزایش دهید.

 

6- هنگام پیاده ‌روی، ضربه‌ های سبک و آرامی را با انگشتان دست به شکم ‌تان وارد کنید. این جوری تحرک ماهیچه‌ های شکم خود را افزایش می ‌دهید و باعث می ‌شوید که آن ها چربی بیشتری بسوزانند.

 

7- به پشت دراز بکشید. یک بالش کوچک زیر پاشنه پاهای‌ تان قرار دهید و دست‌ های‌ تان را در راستای پهلو‌های ‌تان روی زمین بگذارید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی در دست بگیرید و سپس دست‌ های تان را به صورت صاف 10 سانتی ‌متر از سطح زمین بالا بیاورید. 10 ثانیه در این حالت بمانید، 5 ثانیه استراحت کنید و این حرکت را حداقل 7 بار در روز انجام دهید.

 

8- همان‌ طور که نشسته ‌اید و مشغول کارهای روزمره ‌تان(مثلا تماشای تلویزیون) هستید، با کف دست خیلی آهسته به شکم خود ضربه بزنید.

 

 

9 - طناب زدن هم برای کوچک کردن شکم بسیار مفید است، به شرطی که شما حداقل روزی 50 مرتبه طناب بزنید.

10- زیاد یک جا ننشینید. نشستن طولانی ‌مدت باعث چاق شدن افراد می ‌شود و این چاقی ‌ها هم بیشتر در ناحیه ران پا و شکم رخ می ‌دهد. شاید به همین خاطر باشد که بیشتر رانندگان شکم بزرگی دارند.

11- سر پا بایستید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی دست ‌تان بگیرید و دست ‌های‌ تان را به حالت عمود با بدن ‌تان قرار دهید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید و بعد از 10 ثانیه استراحت این حرکت را دوباره انجام دهید. برای هر چه زودتر آب شدن شکم‌ تان باید این حرکت را حداقل روزی 15 مرتبه انجام دهید و به مرور آن را به 30 مرتبه در روز هم برسانید.

 

12- در طول روز شکم‌ بندهای سفت و محکم را دور شکم خود ببندید.

 

13- سر پا بایستید. دست ‌های‌ تان را کاملا از هم باز کنید و یک پای ‌تان را از روی زمین بردارید و بدن ‌تان را به سمت جلو و پای بلند شده ‌تان را به سمت عقب متمایل کنید. چند ثانیه در این وضعیت بمانید و در هر مرتبه تکرار، پای بلند شده‌ تان را جا به‌ جا کنید.

 

 

14- به پشت دراز بکشید.

دستان خود را پشت سرتان قلاب کنید و کمی سر و شانه‌ های ‌تان را به سمت جلو متمایل کنید.حرکت ورزشی

این حرکات را در حالی انجام دهید که پاهای ‌تان به صورت عمود با بدن‌ تان قرار دارند.

 

 

 

 

15- به پشت دراز بکشید.

زانوهای ‌تان را کمی خم کنید.

دست‌ های‌ تان را پشت گردن ‌تان

قلاب کنید و سر و شانه‌ های‌ تان را تا وسط کمر به سمت جلو متمایل كنید.





نوع مطلب : ورزش، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
دوشنبه 30 مرداد 1396 05:21 ب.ظ
I feel that is one of the such a lot significant information for me.
And i am happy reading your article. But want to remark on few common things,
The website style is wonderful, the articles is in reality great : D.

Just right task, cheers
سه شنبه 2 خرداد 1396 11:39 ق.ظ
I quite like looking through a post that can make men and women think.
Also, thanks for allowing me to comment!
پنجشنبه 24 فروردین 1396 05:33 ق.ظ
I'm not sure where you are getting your info, but great topic.
I needs to spend some time learning more or understanding more.

Thanks for wonderful info I was looking for this information for my mission.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر







آمار وب سایت
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
ارتباط با مدیر در یاهو مسنجر
ارتباط با مدیر در یاهو مسنجر
با سلام خدمت کاربران محترم از اینکه لحظاتی را در این وب سایت سپری می کنید خوشحالم امیدوارم مطالب مفیدی برای شما باشد . دوستان نظر یادتون نره.....اگه پیشنهاد یا انتقادی دارین بفرمایین....... با تشکر مدیریت وب سایت اشــــک قـــلــــم
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وب سایت برای اشــکــ قـلــمــــ محفوظ است